Tuesday 10 January 2012

Akhirnya

Assalam



sudah lama rasanya aku tidak update blog aku nie, rasa macam banyak sawang..huhu, dalam beberapa minggu nie aku rasa sibuk dan tidak sempat untuk outing tangkap gambar pun... Alhamdulillah akhirnya aku dapat menambah beberapa lagi family baru dalam Lens cabuk aku untuk menyenangkan aku menangkap gambar dengan lebih baik.. ada beberapa benda la yang aku dapat beli, antaranya :

  1. Speed Light
  2. Batery Grib
  3. Filter ND
  4. Remote Control
senang hati bila dah dapat benda nie, yang lain akan diusahakan kalau-kalau ada rezeki lebih.. ada beberapa hasil gambar aku tangkap menggunakan Speed Light.. test-test..hahaha


 Nie Novel baru beli, belum baca lagi :p




Filter ND
aku agak puas hati dengan hasilnya.. tapi belum berkesempatan untuk try kat luar lagi, insyaAllah beberapa gambar akan menyusul bila aku free nanti... bye


No comments: