Saturday 3 December 2011

Hati

Pukul 3 pagi!!, tapi mata aku rasa macam baru pukul 9 malam, yang mana waktu-waktu  ideal untuk meniarap sopan di depan TV melayan drama cinta yang berheroinkan tunteja-tunteja manis menyenggama mata... ini semua kerja nescafe 3 in 1 punya pasal, memang padu pukulannya, mataku ibarat bunga segar pada waktu pagi di kala titik-titik embun dara masih membasahi kelopak-kelopaknya (ayat macam nak kena penumbuk)... Dengan melupakan kerja-kerja yang perlu aku buat, aku beralih pada kerja-kerja yang aku suka buat.. ini la jadinya, sekarang mungkin aku boleh tidur..hmmmm




Puisi nie aku ambil daripada terfaktab, so kredit la pada terfaktab, aku layan gak la blog diorang tu..ehehe..tapi gambar aku yang tangkap...


p/s : Dalam hati sendiri rasa.......... :p





No comments: