Sunday 6 November 2011

Dari lens cabuk aku - part 3

Assalam semua!

Firstly nak ucap selamat menyambut hari raya aidiladha kepada semua, harap anda semua sihat sejahtera.. kalau tengah makan lemang tu hulur-hulur la kat aku sikit, hahaha... aku bosan gila hari nie, lepas sembahyang raya terus balik bilik, mau beraya pun bukan tau mau gi rumah siapa.. ikutkan hati nak gak jalan-jalan  KL tapi  kakiku tak nak diajak pergi, otak decide sayangi kaki so cancel plan :p.... bosan, bosan, bosan!!!!!, Arghhhh... persetankan semua pasal kebosanan aku di pagi raya, tutup tingkap dan tarik langsir  terus Zzzzzzz...hohoho, selepas bagun pun still bosan lagi, dengan altenatif lain camera la jawabnya.. round-round blok yang sunyi sepi, mengintai kalau-kalau ada benda yang merangsang mata aku untuk dimuatkan dalam lens cabuk aku nie... ada takda kena ada...ahahaha.. memang ada tapi agak mengada-ngada so tengak la sendiri......

Lens : 50mm f1.8
Edit : brightness/contrast(photoshop) crop/frame(photoscape)
Tema : Harap tak bosan :p







Rempeyek, bila sebut otak aku automatik teringat teppanyaki... sama ka bunyinya? serius TIDAK


Romate aku bangkang kot aku cakap nama kuih ni Sarang semut ..ahaha






No comments: