Tuesday 27 September 2011

Aku tak percaya dengan aku!

Ni la my 1st entry, nak start tulis punya la lama bajet pikir ayat power..hahaha. Anyway ni la blog yang aku baru buat pada 27/09/2011 di tempat yg mungkin  aku rahsiakan sebab kalau bagitau bukan ada orang teruja nak tau pun... tetiba aku rasa nak berblog plak coz selama ni asyik baca blog orang lain je.. mungkin masa untuk bekarya dah sampai kot, seni la sangat aku ni....tujuan aku buat blog nie  utk menyimpan koleksi-koleksi gambar yang pernah dan yang akan aku tangkap sebagai tatapan dikala kebosanan, untuk tatapan bersama pun boleh gak.. selebihnya akan ku titipkan toturial edit gambar untuk memudahkan ianya dirujuk semula, biase la kadang-kadang memory full..... aku pun tak tau perasaan aku bila buat blog ni cam ada sedikit teruja, malu pun ada... ahhhh apa-apa je la yang nyata ni la blog akuuuuuuuuuuu.. lens cabuk aku cun tak?wekkkkkkkkkkkkk... ok la sebelum aku tulis esei bejela-jela baik stop dulu... next entry akan ditulis bila hati aku riang... bye.. salammmmmmmm

HUH! msih xpecaya........


aku pun tak percaya mengapa aku upload gambar ni

3 comments:

John Jenin said...

ade peningkatan terbaru...dah ade blog sendiri..xde la asyik baca blog cikgu suraya je...teruskan berkarya...

nasir said...

ceh, awk pn xkhatam lg la bab cekgu suraya tu..ahaha

Anonymous said...

apa yang saya cari, terima kasih