Saturday, 24 January 2015

peduli apa aku

aku mana ada modal nak taip sekarang ni, tapi peduli apa aku. kalau ada modal power pun up senyap-senyap dalam hati, kau apa tau. up status kat fesbuk telampau mainstream. aku mana suka dunia mainstream ni. jadi dengan rasa tenang, aku ingat nak bergiat mesra semula dalam dunia blog. sebab blog dah tak mainstream macam dulu. simple!. 

aku lapar ni, nanti ada apa-apa masalah dunia, masalah pukal, masalah runcit, semua aku hurai satu persatu beserta hidangan fakta tepat dan jitu tanpa kesangsian.

kau tunggu!


No comments: